mina favoritkillar!

One Direction är något jag har fastnat så för och jag var lika fast för 1 år sen också... älskar dem verkligen! det känns ju otroligt surt att man inte blev en av vinnarna som fick åka på lägenhetsspelningen i Sthlm senast dom var här! Satt med mobilen i högsta hugg varenda gång som namnen ropades upp, efter så mycket slit och hopp om att bli en av vinnarna och sen inte vinna, kändes ju sådär... och att inte ens kunna åka till Sthlm för att försöka träffa dem. Kaoset på Arlanda är dock något jag är glad över att jag slapp uppleva! (jag som tyckte det var kaos på B1DTM eventet och allt kring det...)
'
Jag vet att folk förmodligen börjar tröttna på allt mitt prat om killarna men dom är ju för härliga haha! och till alla haters där ute, jag kan bara säga att alla gånger jag är ledsen och mår dåligt, så har jag iallafall något som verkligen får mig på bättre humör, medans ni inte har det. Ni missar en sån otrolig härlig upplevelse att få vara ett fan av 1D. Ingenting ni eller någon annan säger kommer få mig att sluta vara en directioner!
'
Jag har kämpat stenhårt för att försöka träffa dem och lyckades tillslut i Oktober. Även om jag inte var på middag med dem (som inte hade varit helt fel!) eller att jag fick vara med dem flera timmar, även om det var det jag önskat. Jag fick iallafall se dem, hålla Louis' och Liam's hand några sekunder, titta dem i ögonen och säga hej. Jag är otroligt tacksam över det eftersom det bara blir svårare och svårare att träffa dem, vilket är så synd! Jag kommer ihåg att mamma och pappa tyckte att det var onödigt att åka till Sthlm i maj 2011 och alla gånger innan som killarna var här, eftersom dem ändå inte hade någon konsert eller signering... nu i efterhand, så önskar jag att dem hade låtit mig åka. De fansen som fick chansen att träffa dem & prata med dem då under lugna omständigheter är så galet lyckligt lottade. Att få gå på en konsert skulle vara helt fantastikt!! Och nu när dem är i USA så saknar man verkligen att ha dem i Sverige, England räckte också eftersom det är så pass nära.. så egentligen skulle man bara kunna hoppa på ett plan till London och försöka träffa dem, fatta vilket äventyr haha!
'
Förhoppningsvis så blir det bättre på flygplatsen nästa gång de kommer och att alla lägger mer energi på att göra någon rolig entré för dem istället för kaos och skrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0