Maybe it's time for miracles

Hej på er alla! känner mig sådär just nu med huvudvärk och tom mage... har märkt att jag nästan alltid har ont någonstans! det var yoga som gällde på idrotten idag och det var kul att prova på faktiskt :) Gårdagen var otroligt rolig om man tänker på sista lektionen och efter skolan, satt i ett grupprum med ett helroligt gäng och bara hade det gött och kul, efter skolan skulle mikaela köpa skor så jag, mikaela, rasmus och bellis tog bussen mot Marieberg och flängde runt på 2 stadium (och ett innan det på stan) även på lager 157 i jakt på ett par röda converse. hittade vi det? icke sa nicke, men hon köpte tillslut ett par svarta och sen drog vi till Ikea och käkade korv och glass. missade även 2 bussar hem så det blev att åka med 18:35 bussen! det var faktiskt skönt med en sån där spontanare, det är sällan det blir sånna.
'
nu så ska jag nog börja skriva utvärderingen till filmen som jag och Carolina gjorde i måndags, sen äta något och bara ta det lugnt. Glöm såklart inte att lyssna på den underbara Olly Murs, han har inte bara låten "Heart Skips a Beat" utan ett helt gäng till med sköna låtar. så ta er tid och lyssna! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0