let me give your heart a break

Hej! 5 dagar sen vi senast hördes, förlåt för det men har inte orkat blogga, varje gång jag håller på att logga in så tänker jag bara "ah... fast nä, sen!" så blir det inte av alls istället. Men ska försöka ändra det! min vecka har sett ut såhär:
'
Måndag - Skola, både förmiddags och eftermiddags lektionen var karaktär. vi gjorde bl.a löpsedlar om ailens som attackerade jorden haha!
'
Tisdag - Sovmorgon, åkte bil med rebecca och mikaela både till skolan och hem, nice! bara svenska och skriva på bokrecensionen.
'
Onsdag - Studiedag!!

Torsdag - Idrott, spelade tennis och squash, fick vänta 4 timmar på en buss för att ta mig till Loka, satt då i Karlskoga. lärde även känna en finsk sjuksköterska som skulle bleka tänderna när hon hade slutat snusa.. intressant!

Fredag - Engelska, kolla på film, ta spruta, jobba i after effects på karaktärlektionen med david, fikade, kollade på roliga filmklipp, slutade, det blev helg och även LOV!
'
Ska slappa nästan hela helgen, gå på promenader eftersom jag måste komma igång och träna(!!), städa och chilla. låter ju ganska bra tycker jag! måste även skriva klart bokrecensionen och skicka in lite annat som jag har glömt bort! ha det gött, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0