Hej igen, det var ett tag sen!

Hej ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering! har inte bloggat på lite över 2 veckor nu.. fy skäms på mig! ska ta tag i det från och med nu :) det har hänt en del sen sist jag uppdaterade och lite av det som hänt är väll att jag lyckades bli sjuk och har varit det i över en vecka nu.. grattis! har börjat lite smått med nationella proven i svenska.
'
En annan grej är att jag och flera andra är med och hjälper Nina Thorsell på Sony Music att sprida ordet om den för många, nya artisten Olly Murs som vi ska få att slå igenom här i Sverige! Han är en riktigt charmig kille som även gör grymt skön musik! kolla gärna in honom och tipsa vänner om honom osv :) Hans låt "Heart Skips a Beat" är låten vi ska fokusera på. Ni kan lyssna på den på Spotify här: http://open.spotify.com/track/0Qbd8fdryP6HedNP4sGraL och på Youtube här: http://www.youtube.com/watch?v=j5dFe-WKuPs Ska snart käka mat och fortsätta att redigera min och Carolinas film! Ha det gött, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0