you're insecure, don't know what for...

Sitter nu på Espresso House med Rebeccan! vi hade matteprov på första lektionen och när vi var klara fick vi gå. efter skulle vi ha haft samhäll men istället för att vänta 3 timmar på det, så bestämde vi att vi fick göra klart allt i vår egen takt. känns gött men allt mitt arbete sen förra lektionen har ju bara gått upp i rök så jag får väll skriva om allting när jag kommer hem... kul! har ju även sånglektion ikväll 18:40-19:00. hade ju behövt vänta i Hällefors från kvart över 2 till tjugo i 7 om inte pappa skulle ha jobbat kväll, så jag hoppar av i Grythyttan sen och åker med pappa till Loka och väntar till mamma har slutat sen drar vi oss hemåt! :) Nu börjar solen lysa här i Örebro! GÖTT. vill somsagt ha vår nu, verkligen NU. men det får väll vänts lite... vi hörs sen! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0