Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Idag vaknade jag klockan 8, började ju faktiskt inte först 11:45 idag! gött, men fick ta 10 bussen. Hade karaktär med Jocke och vi skulle ta en bild på oss själva (eller en vi hade sen tidigare) och redigera in tatueringar på oss, 5 ord. 5 saker vi var bra på, nått vi stod för eller liknande. Jag valde lite blandat. Men det var ganska krångligt och jag förstod inte hur vi skulle göra så jag var ganska irriterad på mig själv.
'
Rebecca hittade något på Twitter om att One Direction söker bostad och vi blev sjuuukt glada! så vi kollade in det och vi skrev vårt förslag på att de kan bo hos mig så länge dom behöver, har ju stort hus och allt! så vi kände att det passade perre. vi skrev mitt vårt nummer och det som skulle med. och jag bad mamma ringa mig för att se hur många rum vi har i huset (haha) så ringde det och rebecca sa: "nu ringer din mamma!" och jag kollade på mobilen och det stod "okänd" och jag tänkte: "hmm.. vad har mamma fixat till nudå på sin mobil så att hon ringer från okänt nummer???" men jag svarade iaf och förväntade mig mammas röst men icke sa nicke, jag reste mig upp för att gå ut i korridoren och hör hur en killröst säger "Hej Amanda! det är Jazon på NRJ" (eller något liknande, fick typ blackout för jag fattade fortfarande inte att det inte var mamma jag pratade med hahaha) och jag sparkade iväg stolen och sprang ut ur klassrummet och satte mig i en av sofforna utanför klassrummet och Jazon undrade vad jag gjorde och jag sa att jag snart slutade skolan osv. sen snacka vi om One Direction och det där angående att de sökte bostad och jag sa flera gånger att mitt hus passade heeeelt perfekt haha! vet inte om det kom med i radio och så men får se haha, är fortfarande i chock! minen jag hade var nog priceless när vi hade sagt hejdå och lagt på x) får se vad som händer i framtiden men han sa att jag skulle hålla utkik på hemsidan för mer information! :)
'
Nu har jag precis ätit våfflor och ska väll snart lägga mig, är galet trött! börjar inte först 11:45 imorgon heller sååå ;) hejdå sålänge! xx

Kommentarer
Postat av: rebecca

HÅLLER ALLA TUMMAR JAG HAR! sÅ JÄVLA ÖVERTAGGAD NU aaaaaaaaaaaaah

2012-01-24 @ 09:23:18
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0