some die young

Skola idag till 11:30 ungefär, - engelska. Sen åkte jag och tjejerna upp till stan i hopp om mat men det blev krångel för mig och rebecca eftersom vi skulle med halv 1 bussen, så det fick bli en snabb fika på Espresso House för oss två! jag skulle med Rebecca hem och vi väntade på att Rebeccas mamma skulle bli klar på jobbet så vi gick och handlade fika eftersom Rebeccas mamma fyller år (grattis Jessica! :)) och ja... folk gav oss konstiga blickar (förmodligen för den mängd "otroligt nyttiga saker" som vi köpte haha. men vi hämtade upp småbrorsorna och åkte hem till beckis! vi åt, kollade på bilder, drömde oss bort och hade det gött :) Pappa och ellis kom och hämtade mig och vi köpte pizza och sen blev det The Voice (som varje fredag hihi) och nu kollar jag på nån film som heter "Solisten", den verkar ganska bra faktiskt, men ska nog gå och lägga mig snart för jag börjar bli väldigt trött!
Imorgon spenderas nog största delen av dagen med beckis och vi ska fota! ha det gött för de ska jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0