känner du lyckan genom sorgen?

hej folket! kände för att skriva ett inlägg idag, orkade ju inte igår haha! nu är det äntligen helg, tack och lov. det kändes som den aldrig skulle komma. har känt mig väääldigt otaggad på saker och ting på senaste tiden och känner mig redan skoltrött och det är ju inte så bra eftersom det är ett tag kvar till nästa lov.. får se till att orka med helt enkelt :) fotoprojektet vi gör i skolan går ju sådär, vi har inga fotolektioner på varken måndag eller fredag då vi ska vara ute och fota. men planeringen går ju sådär.. vet inte riktigt vad jag ska göra, hade en idé men den funkar ju inte eftersom jag inte har något genomskinligt paraply, och om jag inte har det så blir det inte exakt som jag ville och då känns det inte som någon idé alls faktiskt. så jag får se vad jag hittar på! Igår så kollade jag på mina killar på tv sen på The Voice, käkade pommes också ;) går inge vidare med "nu-ska-jag-vara-jättenyttig" löftena till mig själv... nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. är trött och frusen. mamma kommer inte hem först typ halv 7 och pappa halv 11(?) så jag får vänta på god mat :( kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0