I want, I want, I want but that's crazy

Hej! Idag blev det ingen skola för mig, skulle spelat curling på idrotten och det hade varit kul att prova ju! men kände att jag inte orkade med det idag. Vet inte riktigt var det är, ingen magsjuka eller så utan känner mig bara lite krasslig. Förhoppningsvis så kan jag gå imorgon, eftersom novellen vi skriver på svenskan ska vara klar osv. Är snart klar med den, en halv sida kvar bara. Vet dock inte vad jag ska skriva mer... har lite dålig fantasti haha! sitter just nu och försöker skriva men jag får väll fortsätta senare. Ska nog kolla på nån film snart och gå ner och se om det finns något ätbart, ska påtal om mat föresten, jag ska börja äta nyttigare och träna osv :D Har nog sagt det 109241234 gånger men den här gången ska det ske! Och jag vill inte vara så kort längre.. men vad kan man göra åt det liksom? hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0