Hola Roy Lena!

Ännu en dag man vaknar runt lunch... damn, måste verkligen börja lägga mig tidigare och gå upp tidigare för att orka med att gå upp klockan halv 6 varje morgon när skolan börjar igen om 5 dagar! Påtal om skolan, så börjar jag bli lite stressad över de uppgifter jag fortfarande inte har skickat in än som skulle vara inne innan jullovet... fanns ju inte mappar på Elits att skicka in dom i så?? jaja ska sluta klaga nu haha.
Idag blir förmodligen en tråkdag bara. sitter bara här och slöar och det är ju inte roligaste man kan hitta på, men det är lov så det är ändå okej :) Jag har glömt bort vad det är för dagar, men det är så det ska va på lov eller hur? hmm, det var väll allt jag hade på hjärtat för tillfället! :) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0