give me these moments back, give them back to me.

Hej och hallå alla goa och glada! Gårdagen bjöd på en tripp till Örebro med rebeccus för att handla lite kläder innan skolan börjar, det blev lite iallafall! En svart kofta, svarta jeans (ska dock bytas), shorts, mascara och ett randigt linne ;)
Idag så var första dagen i skolan efter lovet. Vi skulle egentligen ha börjat 11:45 så bara hälften av klassen kom till skolan hahah, men Micke sa att vi kunde köra på vid 8:30 ändå och så fick vi sluta 11:30 istället! efter skolan käkade vi lite lunch sen tog vi bussen till stan, gick i några affärer och dreglade efter kläder och mikaela fick sig köpt en tröja! sen satte vi oss på Espresso House till typ tjugo i 2 och sen tog vi bussen hem. Mamma ska väl snart börja med maten och det blir pannkakor!! GOTT :) har varit på jättebra humör den senaste veckan/veckorna efter massa planering för le sommaren ;) kan ju bara säga att de blir en riktigt bra sommar! fyller ju 17 år och då är det inte långt kvar till 18 föresten.. sjukt! Nu ska jag lyssna på mina killar och se om jag kan fortsätta på novellen vi började på, på svenskan! ha det superduper bra, för de ska jag! kram
får bli en bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0