you know that I can use somebody

sjukt bra uppdatering dom senaste dagarna, eller? hmm men har faktiskt inte orkat. är ganska trött på det mesta och det känns så meningslöst. orkar inte köra på i samma hjulspår längre, vill och behöver ha förändring, det känns som om det är på tiden nu... känns också jävligt ovärt att ha suttit som en hök framför datorn i flera timmar för att lyssna om man har chansen till att vinna biljetter till att träffa 1D, för att bara bli besviken. sista dagen som vinnarna dras är ju imorgon och det är då killarna kommer till Sthlm, fan. Så sitter man i skolan typ 3 timmar ifrån dom, det känns ju bra! Jag har aldrig tur i nånting och jag vinner inget heller, speciellt inte det jag verkligen vill vinna. orkar knappt lyssna på radion för jag orkar inte bli mer besviken. åååååååååååååååååh :(
'
Har i allafall fått håret färgat och klippt av fröken klug, blev la bra men fixade om det lite idag ;) bild kommer nog imorgon! får se om jag orkar fixa det. Snart ska jag nog lägga mig också. sista veckan i skolan innan lovet börjar, startar ju imorgon så jag får hålla ut tills jag kan slappna av helt. ja nu ska en ledsen amanda sätta sig vid TVn och kolla på Wallander/sätta mig i ett hörn och sura. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0