open up your heart to me now

har känt mig sådär idag, med tanke på att jag stannade hemma från skolan. huvudvärk, ont i halsen och förkyld, gött att lovet börjar imorgon iallafall! det blir nog ett ganska lugnt lov, vad jag vet än sålänge :) ska försöka skriva klart min utvärdering om mitt collage jag gjorde med fotona från loka och träna på engelska redovisningen snart. jag vet inte riktigt vad det är med fredagar som gör mig så glad, men nått är det! dels för att det är helg och man får varva ner och dels för att det är The Voice.
'
Föresten, jag blir också så sjukt glad och inspirerad av Little Mix, såå fina tjejer och såklart otroligt duktiga! för er som inte vet vilka det är, så vann dom x-factor 2011 i England. Det är en tjejgrupp på fyra tjejer vid namn Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock och Jade Thirlwall. Absolut en ny favorit för mig! Jag hoppas verkligen att de kommer till Sverige snart för då ska jag absolut försöka träffa dom! :)
Jesy, Leigh-Anne, Jade och Perrie. så fina hihi x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0