heaven is a place on earth for you

har varit uppe enda sen halv 6 imorse även fast jag och rebecca åkte med 10 bussen! drog iaf till Rebeccan vid typ 7 och vi lyssnade på NRJ, var sjukt nervösa, blev besvikna, kollade på top model, åt osv. sen åkte vi till skolan och hade svenska från 11:45 till ungefär 15:00! träffade alla tjejer efter en långhelg, kul! det ska bli spännande med Saw-maraton på fredag at my house, vi får se hur det slutar haha! ;)
'
Sjukt gött ska det bli med helg snart (även fast det precis var det hihi) och snart är det ju lov också! woopwoop. snart ska det ätas köttbullar och makaroner och sen ska jag nog gå och lägga mig. ha det gött, för de ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0