give me love

hej och hallå osv! dagen startade bra eftersom jag fick sova ut till halv 9! hade bara svenska på eftermiddagen som började 11:45, där gjorde det inte så mycket annat än att pratas om livmoderhalscancer vaccinationen och om att vi ska låna en bok som vi ska ha och läsa på lektionerna etc. en ganska soft dag med andra ord!
'
Jag blev väldigt sugen på att måla naglarna så jag ska nog göra det lite senare haha :) och ska öva in skinny love äääännu mer, plus en till låt! hmm det närmar sig med stormsteg! ojojoj haha.
och juste! det är ju alla hjärtans dag idag, har inte tänkt så mycket på det haha :) men GLAD ALLA HJÄRTANS DAG iallfall! tycker inte det är nått speciellt med det riktigt eftersom jag tycker att när man är tillsammans med någon ska man visa hur mycket man älskar personen varje dag, inte bara 1 dag för att det råkar vara alla hjärtans dag :)
bjuder ialladfall på en bild på mig och fina niall! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0