don't worry, be happy.

Skolan börjar imorgon, hmmm. känner mig inte riktigt redo haha, skulle gärna haft lov några veckor till! sommarlovet är nog här snabbare än man tror, det är ju inte många veckor kvar även fast det känns som en evighet kvar :) våren börjar ju komma också, sakta men säkert! otroligt skönt att få slippa vintermörkret, kylan, snön, isen... ja you name it. känner mig ganska färdig med det haha! nu väntar varmt väder, solen, fågelkvitter, solbrillor, glass..... åh, man blir ju glad av att bara prata om våren och speciellt sommaren eftersom den innehåller många planer ;) London med fröken fransson bl.a! Jag börjar föresten vänja mig lite med det "korta" håret, det är ju inte så kort egentligen, men 1 dm kortare iaf! och färgen gillar jag skarpt! ska slinga ner det så det blir ljusare :)
'
ska nog sätta mig vid tvn en stund innan det är läggdags, måste komma igång med att gå upp halv 6 igen efter ett lov med sovmorgon till typ 12 nästan alla dagar........ yay. menmen, så är det just nu så man får gilla läget helt enkelt! förlåt för det kassa bloggandet föresten, har inte haft ork eller något att skriva om heller. Ha det gött nu, så hörs vi. hejdå x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0