Because I don't know, if I could stop now

Är så sjukt taggad på denna sommar så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt! och jag har insett nu att jag måste lägga av med att vara så osäker på allt, mig själv och det jag gör och bara köra! sluta tänka helt på vad för konsekvenser allting kan få och blablabla, det blir bara jobbigt. "Ska jag klippa håret?? ja? nej? eller jo.. men då kanske det blir fult blablabla" klipp det förfan och om det blir dåligt, är det hela världen då? NEJ. det växer ju ut för guds skull! OCH det vore faktiskt skönt med kort hår, något nytt inför sommaren. Klippte ju typ 1dm för inte sålänge sen så varför inte en till? ska färga håret också. förnya mig lite inför den sköna sommaren :-)
-
känner mig verkligen glad över allt nu. Bara genom att sluta tänka på "allt som kan hända" har gjort mig gladare. Ska till Stockholm på tisdag och är astaggad på det, tandställningen åker ut på onsdag, ska bleka tänderna, fest hos Ralle den 27e..... allt bara rullar på nu! 2 nationella prov avklarade, 8 veckor kvar av tills sommarlov, har snart avklarat 1 helt år på gymnasiet.. bara 2 år kvar! fyller 17, kanske blir funkis på Peace&Love etc!
-
Ska snart ut och jogga också, känner att jag måste komma igång. Men nu tänker inte känna hela tiden "åh vad jag måste gå ner i vikt, slut på allt gott och onyttigt ajdkahda" utan träna för att jag ska må bra, vara hälsosam och kanske förlora några kilon, det hade ju inte gjort något liksom? Hela Olly Murs grejen känns så fantastiskt roligt också, wow! han är så jävla härlig på ren svenska och en vacker dag kanske jag har turen att träffa honom? hoppas verkligen det. Han är verkligen en förebild, han bara kör sitt eget race och är sig själv hela tiden. Hela hans sätt att uppträda och sjunga är så grymt. Tackvare han tänker jag börja satsa på allt fullt ut, om han kan så kan jag också! NU ska jag ta mig en springtur så vi hörs senare! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0