Oh my goodness I can't hide it

trött efter första skoldagen efter lovet, även fast vi började 11:45 och slutade 15:00 haha! hade ju nationella så var väldigt nervös inför det så antar att det tog en del på krafterna. är sur över att det har regnat hela dagen också, blä!
'
känner för att göra något åt mitt hår också, har börjat tröttna på det... skulle vilja ha ombre. vet inte heller om jag borde färga det brunt igen eller om jag ska låta det solblekas i sommar och inte färga nått mer, min nuvarande färg är ganska lik min naturliga så.. men får fundera vidare på det! ska nog kolla igenom matten lite också innan jag lägger mig, eftersom det är prov imorgon!
'
you've got that one thing xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0