blandat

hej! sorry för dålig uppdatering, har inte haft något att skriva om direkt, eller jo men har inte orkat! gör som Rebecca F och kör med en såndär lista, så har jag iallafall något att skriva om varje dag :) så let's go!
------
Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Dig och dina vänner i bild
Dag 3 - Kärlek
Dag 4 - Vart vill du vara just nu?
Dag 5 - Hur ska din kille vara
Dag 6 - En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 7 - Mitt liv
Dag 8 - I min handväska
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Någon du saknar
Dag 11 - En bild från förra året och en från idag
Dag 12 - Mina rädslor
Dag 13 - Något du älskar
Dag 14 - Värsta dagen i mitt liv
Dag 15 - Mitt favorit minne
Dag 16 - Det här får mig att må bättre
Dag 17 - 10 saker som ingen annan vet om dig
Dag 18 - Betydelsefulla låtar
Dag 19 - En favorit
Dag 20 - Det här saknar jag
-----------------------
Hej! jag heter alltså Amanda Brännström som ni förmodligen förstår och är 16 år. Fyller 17 om 65 dagar, alltså 26 juni! jag älskar musik, att sjunga och spela gitarr. det är något jag absolut tänker satsa på som karriär! gillar även att fotografera och filma. Jag är en riktig fangirl så när jag fattar tycke för någon artist då mår jag så otroligt bra och jag är så himla glad! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0