april, april...

godmorgon! ska snart göra mig klar för att åka till Loka och gymma sen sola! ska bli gött som fasen, gick/joggade ju 30 minuter igår, 50 armhävningar och 10 situps. nu börjar jag komma igång med träningen :) ska ju vara på loka tills 3 så jag har ju en stund på mig att träna ;) förhoppningsvis kommer jag hålla i detta så jag åker och tränar så ofta jag kan, (men det har jag lovat mig själv) och tar en promenad varje dag + äter nyttigt. kommer inte sluta med allt onyttigt, för man får faktiskt vara onyttig då och då! nu tror ni säkert detta är ett skämt eftersom det är första april.... men icke sa nicke, jag är dead serious ;) vi hörs, kram! föresten, ni lyssnar väll på Olly? om inte, så lyssna på hans singel "Heart Skips a Beat", kan verkligen rekomendera den till alla! x



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0